Konversio-optimointi parantaa sivuston tuloksia ilman mainontaa
Tuota enemmän tuloksia sivustosi nykyisestä liikennemäärästä. Maksoit jo liikenteestä, joten ota siitä kaikki irti.
konversio-optimointi:
CRO
Miten boss marketingin konversio-optimointi toimii
Ideoista euroiksi
Paras tapa saada hyviä ideoita, on saada paljon ideoita. Liiketoiminnasta riippuen konversio-optimointi voi olla värien tai ikonien vaikutusten mittaamista A/B-testeillä tai jopa kokonaan uuden asiakashyödyn esilletuontia asiakashaastatteluiden perusteella.
Räikeiden virheiden korjaaminen
Teknisten ongelmien tai viestinnän ristiriitojen korjaaminen ei edellytä testaamista. Jos myymälän ovi on jumissa, se avataan.
Liiketoimintasi ymmärtäminen
Vasta kun yritys pystyy selittämään liiketoimintansa lainalaisuudet, pystytään moottoria virittämään.
Asiakkaan kuunteleminen
Asiakkaan ääni kuuluu kyselyissä ja A/B-testeissä. Yritys ja konsultti voivat olla yhtä mieltä, mutta jos asiakas ei usko sitä, millään ei ole merkitystä.
Kerro mitä liiketoimintasi tarvitsee