Rohkeampaa uusasiakashintaa

Liidigenerointisaittien suurin synti on se, että ne eivät anna siihen syytä. Esitellään kyllä organisaatiokaaviota ja tarjotaan yhteydenottoa. Mutta jos ole arvolupausta, pitää olla päättäväinen osatakseen ostaa.

Uusasiakashankinta paranee rohkaisemalla jo ennen ostopäätöstä.

Miten boss marketingin uusasiakashankinta toimii

Poistetaan ostamisen esteet

Anna arvolupaus tai edes aktiivinen tekosyy yhteydenotolle. Muussa tapauksessa yhteydenotto tulee vasta kun ostopäätös on tehty. Ja silloin keskustelu pyörii hinnan ympärillä.

  • haluan lisätä liikevaihtoasi, en myydä omia kilkuttimiani
  • minä ymmärrän ja arvostan liiketoimintaasi
  • olen tehnyt tätä ennenkin ja asiakkaani ovat tyytyväisiä
  • voimme tutustua toisiimme tekemällä ensin pelkän suunnitelman
  • jos suunnitelmakaan ei miellytä, saat rahasi takaisin

Ennen kuin edetään pidemmälle, validoidaan toisemme. Haluaisin kuulla tarpeistasi tarkemmin, jotta emme kumpikaan hukkaa toistemme aikaa. Varaa 30min veloitukseton videotapaaminen kalenterista.

Ja vielä ihan kuin myynninkin osalta: Jos kone muutoin on kunnossa, liikenteen määrää on lisättävä. Se voi tapahtua hakukoneoptimoinnilla, suoramyyntimainonnan budjettien lisäämisellä tai brändimainontaa kasvattamalla. Selvitämme yhdessä mikä hedelmä roikkuu matalimmalla ja nappaamme sen.

Arvolupaus

Mikä tarkalleen ottaen on se hyöty, jonka asiakas yritykseltäsi saa

Riskinpoisto

"Kukaan ei ole koskaan saanut potkuja, siksi että valitsi IBMn"

Aikaisempi myyntiprosessi

Mitä aiemmin olet mukana ongelman hahmottelussa, sitä enemmän myöhempi tarjouspyyntö mukailee sinun yrityksesi tarjontaa.

Valmis?

Kerro mitä liiketoimintasi tarvitsee